JellyPages.com

Tuesday 6 November 2012

Oh My Cutie Alcatel!

Hari ni semua benda pun xkena.. Adoyai.. Ni gara-gara byk sangat berfikir pasal proposal untuk final year project. Kesudahannya, my cutie alcatel pun saya tinggal dlm teksi..hahaha.. Sory dear..I'm so clumsy..Didn't mean to leave you..:( Alkisahnya selepas solat zohor td saya dengan kelam-kabutnya bersiap-siaplah untuk ke lab bioinformatic. Kekelam kabutan saya sangatlah terbukti dengan pilihan baju and tudung yg tak perlu diiron, ready to wear punya baju.hahaha.. Dah siap2,saya pun turun dari rumah sewa bersama-sama dengan my classmate yang juga my housemate,Sabrina. Saat menuruni tangga terserempak dengan member Sab. Berlakulah tegur menegur di situ and dlm tgh kelam-kabut tu sempat jugak la saya sedekahkan senyuman manis kat member Sab tu. Then tiba2 member Sab panggil and tanya ada t'jtuh duit x. At the same time saya tengah duk mencari duit seringgit tuk tambang bas yg saya dah selit kat celah-celah hp and purse sebelum keluar dari rumah. And terbuktilah that is my money selepas saya tengok kerenyukan duit tersebut. Saya sangat teruk..duit main renyuk2 and letak merata-rata..Adoyai..Mmg dah jd habit kot.haha.. Sebenarnya dah berniat untuk naik teksi pergi fac tp xtau la kenapa nak jugak keluarkan duit seringgit tu..huhu.. And my intention untuk naik teksi tu pun tercapai dengan sokongan Sab yang jugak malas nak jalan jauh2 dari bus stop ke lab. Time dalam teksi saya pegang si Alcatel tu. Then time nak byar duit tambang saya rasa macam dah letak si Alcatel tu dalam beg. Lepas dah bayar tambang saya and Sab terus naik tangga ke fac and naik lif ke lab. 2 jam dalam lab baru saya sedar yang si Alcatel takde pun dalam my beg.huhuhu..Adeh!Kelam kabutlah mntak tolong Sab call my no. Malang sekali coz Sab xckup kredit nk call.Then mintak tolong cik Aimera pulak. First time call xde org jwab.. I start to worry and menggelabah..huhu.. Then try second time ada org jwab..Pak cik teksi td!haha.. Pak cik tu cakap dia kt kl hantar org. Nasib baiklah rumah p.cik tu kt shah alam. So bleh la dia hantar si Alcatel on the way dia balik ke rumah. And lastly, saya dapat balik my Alcatel.. huhuhu.. Alcatelku, you really like hp mainan..sangat ringan,nipis and kcik..jatuh pun xperasan.. By the way, this is happy ending punya story..hehe.. ^_^

No comments: